Tuesday, March 1, 2011

Hai semua! After 1st entry, rasa sangat seronok sebab gatal nak menulis lagi okey! hee~ ;) pada 1st entry saya cerita a bit about my background kan.. Dan skrg saya nak cerita pulak liku2 saya sebagai seorang pelajar di sekolah dulu..Let the story begin.. saya ni agak kuat bersukan, dan salah satunya, bola tampar.. atlet sekolah ye.. haha! klaka juga kalau saya ingat zaman remaja kat sekolah..haa, percaya tak?? cuba bayangkan saya akan turun training pada jam 3 petang sampai magrib.. wah skin tone, xpayah cakap la..saya memang gelap habis la..haha! masa sekolah2 dulu saya langsung tak fikir nak cantik2, yang saya tahu keseronokan saya dengan kawan2, tuisyen dan juga sukan! Zaman persekolahan saya boleh dianggap moderate.. tidak terlalu bawah n tidak terlalu menonjol :)



Next, zaman Kolej waktu diploma dulu..! saya belajar in course Syariah Law..mse saya mula2 masuk kuis dulu kan, saya comot2je.. secara kebetulannya saya dapat sebilik dengan kakak sorang ni.. dia Singaporean.. saya suka cara die! hari2 die cntik n sangat vogue! sumpah xtipu. Even nak pergi kuliah..  Sebab dia lah saya mencuba2 nak melawa2 dan bergaya :)


    Ha! Ni la dia, Nurul Huda. Dia mix arab + india.. Cantik sangat kan, husband dia pun handsome :) baru ni kakak ni kawen, tapi xdapat nak attend wedding dia kat Singapore.. Semoga berkekalan ke akhir hayat kak :)


Dan xlupa pada 3 orang kawan karib+akrab saya, Kak Wani, Dila n Alina.. Banyak membantu saya.. sampai sekarang, even saya ada kawan baru saya xpernah lupakan mereka2 nih ;)

Dari hari saya menjadi dewasa zaman kolej saya berlalu, banyak sgt suka duka yang saya alami.. bila saya jatuh, kemudian saya bangkit dan saya percaya bahawa Allah sentiasa ada dengan saya...

Sekarang, saya di USIM. sebelum daftar tu, hampir setahun jugaklah saya menggangur dirumah! Pejam celik, dah pun 2 tahun saya di USIM. Dari zaman sekolah, kolej dan universiti. TRIAL AND ERROR menjadikan hidup saya lebih matang :) dan juga memahami erti kehidupan. Cukupla setakat ni dulu.. :)

BYE!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...