Wednesday, September 28, 2011

Model Ara Lee boutique untuk keluaran shawls akan datang!

Assalamualaikum..


Disebabkan pencarian model untuk Ara Lee Boutique untuk keluaran shawls akan datang mendapat smbutan hangat, jadi saya telah membuka penyertaan selama 3 minggu bermula dari hari ini sehingga penuh 40 penyertaan sahaja.

syaratnya seperti :


Pertama anda hendaklah membeli tudung dari butik Ara Lee Collection di Fan Page ARA LEE BOUTIQUE. Kemudian menghantar satu keping gambar sebaik mungkin  Pembelian boleh dibeli dari tarikh 27/9 sehingga 18/10.


Dua orang akan Memenangi 100 ringgit setiap seorang berserta makeup dan shoot untuk  Ara Lee Boutique untuk keluaran stock akan datang.


Terdapat 2 kategori pemenang :


  • -    - Model 1 yang dipilih oleh saya sendiri berdasarkan criteria tertentu.


  • -    - Model ke 2 berdasarkan like terbanyak. Like hanya dibuka 5 hari sahaja. Tiada bias  disini. So sesiapa sahaja layak jadi model butik saya jika dapat mengumpul like terbanyak. Anda usaha anda yang dapat! :)

*Tempat adalah terhad so cepat2 la email ke : araleeboutique.gmail.com

Terdapat banyak inbox dalam peti email saya jadi jika saya tidak reply, lihat di spam dan mesejkan saya di wall Ara Lee boutique
Apa-apa saya akan update di wall: klik sini----> Ara Lee BoutiquE @ http://arathelady.blogspot.com

*Mengikut Terma & syarat.
all the besh! 
-ALB-

5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...