Tuesday, August 9, 2011

LONDON or PHUKET?:)



Assalamualaikum. Hai semua. Dah lama rasenya kan sy xupdate. Saya tengah cuti semester. Cutinya start dari awal bulan 5 hari tu la pon.  Cuti just buat kerja part time je(modelling). Most every month saya akan ulang alik dari Pahang ke Nilai.   InsyaAllah right after this, saya akan update blog hari2 smpai korang jemu.hehe!

Okey.. This time nak cerita yang saya menang Pertandingan Fashion Muslimah.


 Walaupun event da lepas, tapi saya still nak update. Baru2 ni saya da pergi phuket, memang seronok, sebab semua nya sponsor kan. :)

Bermulanya saya terbaca status di wall Fb kawan saya, Sarah hata Berbunyi begini...(status boleh bunyi ke?hihi.) " Pertandingan Fashion Muslimah sempena Hari Kongres Sedunia Perubatan Komplimentari di Hotel InterContinental Kuala Lumpur 19Jun jam 12.00tgh.Hadiah menarik menanti anda! PERTAMA pcutian ke London,KEDUA pcutian ke Bali,KETIGA pcutian ke Phuket,KEEMPAT Komputer Riba,KELIMA Galaxy Tab,DUA saguhati akn menerima wang tunai RM200 bserta hamper. Terhad kpd 20org model.Baju&Makeup sndiri." kelassss kan hadiah die. huhu.

Bila saya terbaca hadiah pertama percutian ke LONDON. saya memang agak excited. Siapa je xnak kan pergi London. Lepas tu plak ade galaxy tab, iphone 4. cash lagi..huhu!Apa salahnya mencuba nasib kan?

Saya dapat mesej hari khamis and contest ni hari sabtu. Lepas tu saya terpana pikir nak pakai baju apa ni??? Dah nama muslimah kan! Apa2 masalah pun saya mesti share cerita ngan adik. Adik saya yang howtt tu. Howwt tau, Anna Lee.

Me : Nak pakai baju apa ni? Xde baju la.. Nak cari sponsor pun macam segan je..
Anna :Ala, mintak jela sponsor..Kot ada yang nak bagi..
Me : ermm.. Xnak la.. Aku segan la nak mintak, bukan femes pun nak mintak sana sini..
Anna : Try je la.. Mana tau kan...
 last2 saya decide nak pakai baju sndiri je la..senang! huhu

Then, malam jumaat tu saya mix & match kan baju and apa yang ada je..

Contest ni bukan calang-calang orang yang join.. Model kesemuanya 30 orang, termasuk saya. Yang famous amous eg. Rina Salleh, Sarah Hata, Hillany Hidzir, Safura, Zaza Omar and ramai lagi.  Alhamdulillah saya menangi tempat pertama dalam contest ni.. Sangat xsangka sebab saya yang paling simple!!



Nampak x saya kat tengah2 tu? ni b4 event :)

So, percutian ke London kah? Ok, next entry nanti saya akan cerita kan lebih lanjut siapa dapat iphone, ipad, galaxy tab n cash and segala ok!
See you :)




6 comments:

  1. Hahaa...still ingat ek apa yg sara post kat wall?
    dorang tukar hadiah last minute;)

    ReplyDelete
  2. sbb cik ara ni best..sy follow blog cik ara..

    ReplyDelete
  3. sarah hata : a ah.last minute kan. semua nya rezeki.anyways kite terbaca kat blog sarah la kite dpt adiah ni :)

    zulhelmi :ouch! sgt terharu. sy baru lg en helmi.sila bg tunjuk ajar! hehe

    ReplyDelete
  4. fayin..hihi.tgu entry esok.nnti pnjang sgt plak :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...